Update!

Nu är det minsann på tiden att jag uppdaterar min blogg, det känns nästan som att det var 100 år sen sist! Fast det stämmer ju inte riktigt, för då hade jag varit död och begraven för längesen!

I helgen var min mamma och moster på besök och då blev det både minigolf och glass i stora lass! Det blev även en bisarr scen på Ica Maxi när min dumdristiga moster helt plötsligt började packa ner varor. Det kanske inte låter så mystiskt, men det var det eftersom hon packade ner en främmande mans varor! En främmande man med långt burrigt hår och en sliten skjorta på sig! Orakad var han också, prototypen för en lodis! Men både mannen och mostern log med hela ansiktet och trivdes som fiskar i vattnet. Månne var det så att min moster letade kuk...

Helgen handlade också om smärta, förvirring och obehag, på en och samma gång! Den gemensamma nämnaren är dusch och jag ryser av bara tanken! Och inte alls av välbehag, det är en sak som är säker!

Och som om den psykiska och fysiska smärtan inte vore nog, har jag även fått munsår igen, modell värre! Med en helvetes många blåsor på min läpp ser jag ut som ett groteskt monster från forntiden och inte alls som den stilige karl jag brukar vara! Det är synd och skam, men det är som man säger; nu går skam på torra land!


Jag har även ätit delikata kycklinghamburgare med superstark sås (Tack för det gullet, det var smarrigt!) och laddat upp mentalt inför de ogudliga tiderna som gäller när OS drar igång.

Jag hatar asiater!

Nu får det vara färdigskrivet för denna gången, jag får ju värk i mina fingrar av allt detta knappande!

Kommentarer
Postat av: erika

Det är så himlans charmigt att du skriver så mycket om din mamma o moster - man kan nästa tro att du flyttat ihop med dem!



Jag vet fler som letar kul... det va väl så du skrev?

2008-08-06 @ 19:20:51
Postat av: erika

uppdatera!

2008-08-09 @ 13:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0