Härlig dag för foto!

Och idag har jag varit redigt grym för jag har tagit bilder. Och ni som känner mig vet att jag är überbra på att fotografera, så därför tänkte jag dela med mig av dagens alster!

Här är först en jättesnygg bild på mig som verkligen framhäver mina ögon och därför tycker jag att den är grym!





Okej okej jag vet den är superbra! Här kommer en annan bra bild på mig som jag gillar skarpt, ord är egentligen överflödiga!



Jag försökte få en riktigt artistisk min på den, och det syns verkligen! Tycker om den mycket för den lyckas verkligen fånga mig mitt i ögonblicket så att säga och det tycker jag är så fint!

Okej en bild till! Här kommer den:



Den är liksom halv och se så busig jag är med min mun! Jag ser alltså inte ut så egentligen men på bilden låtsas jag att jag gör det för att se mer fotogenisk ut och resultatet blev som ni kan se väldigt bra så jag är jättenöjd!

Sammanfattningsvis kan jag bara säga att dagen har varit jättegivande och jag har fått många bra bilder att stoltsera med och det känns toppen! Trevlig helg på er allihop!


Kommentarer
Postat av: e

Haha charmigt att du la in bilderna du tog på MIG med!



eller inte gjorde rättare sagt harkel harkel

2008-07-05 @ 20:33:57
Postat av: My

Dennis, Dennis,Dennis.. Det är nog bäst att du tar bort bilderna så att din 'vän' på banken inte känner igen dig och tar tillbaka vad som är hennes. Man vet aldrig vart sådant folk håller hus.

2008-07-09 @ 17:52:11
URL: http://sjungandes.blogspot.com
Postat av: Pillan

ÅÅHÅHHH

2008-07-21 @ 01:05:21
URL: http://pillan.blogg.se/
Postat av: Green

Så jäkla snygga bilder, snyggo - aldrig har du väl sett mer konstnärligt mystisk och exotisk ut, hahaha!;):D

2008-07-21 @ 15:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0