Jag mötte Lassie...

När jag åkte tåget hem från Osby för några dagar sedan, såg jag en mystisk man. Min blick kunde inte slita sig från denna uppenbarelse och sedan dess har jag försökt komma på var jag sett honom förut. Efter många funderingar insåg jag att han är känd från televisionen. Från Filip & Fredriks 100 Höjdare. Men sen då? Jag kunde inte komma på vem han var i programmet, det var bara utseendet som hade fastnat! Men tack vare lite assistans från en klok tänkare på min MSN-lista, kunde vi klura ut mysteriet på rekordtid. Därför presenterar jag nu min nyfunna tågkompanjon:


Kommentarer
Postat av: erika

Tåååååååg bara tåg ska det.... vara Nu e ni två....

2008-07-21 @ 23:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0