Måla bort din sura min!

Jag är inte professionell yrkesmålare eller hantverkare på något sätt, men efter gårdagens eskapader har jag verkligen börjat undra! Jag är en riktig hejare på att pensla och sätta färg på väggar. Än så länge har jag bara bemästrat grön färg, men med tiden lär jag garanterat vara skicklig inom de flesta färgramar som samhället byggt upp!



Igår blev det även bad i en sjö, från en brygga minsann. Vid bryggan låt flertalet båtar förankrade och således förväntade vi oss en riktig djupdykning när vi skuttade i plurret som små gäddor. Tänk vad fel vi hade när vattnet nådde till midjan och vi landade med en duns på bottnen! Aj aj aj tyckte fossingarna!

För att hämnas på den luriga sjön urinerade vi i den och skrattade gott!

Nu ska jag fixa till mig och gå på bio! Det ska bli väldigt spännande och en vidunderlig upplevelse misstänker jag. Om filmen sviker mig blir jag rosenrasande och äter rosor!

Kommentarer
Postat av: erika

2008-07-30 @ 23:23:46
Postat av: erika

Oj jag tänkte fel...

du simmade till sjöss!



Adjöss!

2008-07-30 @ 23:24:21
Postat av: e

iiinget nyyyytt så naivt av mig att tro det

2008-08-02 @ 15:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0