Så kan det gå..

..när inte haspen är på.



Och NEJ, jag har inte mystiskt blivit förälder över en natt! Jag må vara sensationellt exceptionell, men jag är inte Gud!

Ännu...




Och då finns det väl folk som undrar hur jag är funtad och vad jag egentligen sysslar med, och det kan jag väl ha förståelse för. Om man hittar någon att umgås med, vare sig det kan vara en ny, gammal eller nygammal bekantskap, och det funkar bra för båda parter, då gäller det väl helt enkelt att passa på och vara nöjd med tillvaron när det känns bra. Och bebisar är ju söta. Och mammor med. Ibland.



Och bilder säger ju mer än tusen ord! Och återigen, NEJ jag har inte blivit pappa! Och inte mamma heller, så folk behöver inte göra sig roliga över min könstillhörighet igen!

Kommentarer
Postat av: Green

Dennis - familjeFader!:P ;)

2008-07-21 @ 15:33:13
Postat av: Green

...såsom är i himmelen...

2008-07-21 @ 15:33:53
Postat av: D

Ja, Green..I'm your God now!

2008-07-21 @ 18:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0