Smarrigt!



Plus



Ja vad blir det? Jo det ska jag tala om! Det blir ett av naturens under och en härlig upplevelse i sig! Vad är det liksom för skillnad på vanlig mjölk och lite mammamjölk? Jag har lärt mig att den stora skillnaden är smaken...

Men men, smaken är ju som baken! Lite luden sådär.

Tillvägagångssätt skiljer också sig från person till person, eller jag kanske ska säga från person till vilddjur, men det spelar ingen roll. Så länge man får i sig rejält av vad jag numera kallar Livets Dryck. Och av någon anledning känner jag mig evigt ung nu! Om det beror på drickandet eller på andra aktiviteter som följde som var mer inriktade på att sätta ett nytt världsrekord i flest antal kräkningar på kortast möjliga tid låter jag vara osagt...

...men nog var det smarrigt alla gånger!

Gillar du det?

Kommentarer
Postat av: erika

Jag är ledsen att meddela detta men jag tror dessvärre att vi måste avbryta hela adoptionen. Trots att jag nu fåt möjlighet att ta hand om och mata dig som mitt eget barn känner jag stora svårigheter i att ta dig till mig.

Moderskänslorna till dig vill helt enkelt inte infnna sig.

Jag är så ledsen, då jag vet att du är i stort bhov av ännu en modersgestalt.

Hoppas du skall finna henne i någon annan.

Tant EN kanske? ;)

2008-07-20 @ 15:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0