The last day

Eller som man också skulle kunna kalla det, End of days, i en tokrolig referens till en film. Det tänker jag dock inte göra eftersom jag faktiskt inte sett filmen ifråga.

Idag tog skolan slut för terminen med buller och brak. I alla fall på en psykisk nivå då vi opponerade på varandras texter med knivskarpa tungor och attacker. Det blev en lyckad och angenäm stund utan alltför många tårar, så nu vinkar vi farväl till denna kurs och tar nya tag i höst igen. Då lär det bli åka av!

Efter skolan var jag dum nog att följa med en kompis ner i stan. Vad jag inte visste var att staden kryllade av människor eftersom det tydligen är examensdag för studenterna just idag. Jösses! Jag hade svårt att hålla fingrarna i styr när jag såg alla kjoltyg vimla runt och passera min blick. Jag höll mig dock i skinnet och ställde inte till med någon scen, för ovanlighetens skull.


Nu får man väl börja se framåt istället, det vill säga mot fotbolls-EM som lär uppta det mesta av min tid i juni månad. Givetvis ska det även få plats en viss konsert också, som kryper allt närmre för varje dag som går. Jag har redan hotat/lovat/garanterat folk att det finns en klar risk/chans att jag kommer att fälla några tårar den dagen, men det gör inget för jag känner mig säker i min kvinnlighet!



...jag menade manlighet.

Kommentarer
Postat av: erika

Och du hittade sååååsen det glömde du kommentera i din blogg... och OJ du glömde kommentera igår o i förrgår med. K l u m p i g t
hihi kram

2008-06-05 @ 15:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0