Bemärkelsedagen

Trots det högtidliga temat på dagen har det inte blivit mycket firande, det kan jag lova. Istället har jag läst och skrivit och ändrat och fixat den förbaskade tentan till skolan, men nu är jag äntligen färdig.

Ett annat uppdrag som dök upp under dagen var att köpa en solhatt modell mindre. Lyckades jag köpa en solhatt? Nej. Lyckades jag köpa en helt vanlig mössa med en nallebjörn på som säkert är för liten? Ja!

Jag borde inte få lov att sätta min fot i affärer på egen hand, jag är verkligen en jubelidiot!

Jag fick även en present i min brevlåda. En present som jag ställde mig oerhört tveksam till. En present som luktade lite illa och gjorde mig lite illa till mods. Men jag överlevde denna terroristattack med nöd & näppe som den viking jag är!

Och apropå inget alls så lyckades jag i alla fall handla studentpresenter utan större problem, jag är kanske inte helt värdelös i shoppingsituationer!

Jag hade tänkt lägga upp en bild för att visa hur glad jag såg ut på min födelsedag, men eftersom jag inte såg särskilt glad ut lade jag ner planerna ganska omgående. Jag är tydligen en riktig surmule! Något som gjorde mig betydligt gladare var däremot att jag kom in på sommarkursen jag sökt. Detta innebär att jag inte behöver gå på gatan i sommar för att tjäna ihop pengar, vilket både är positivt och negativt. Jag är ju trots allt en biffig karlakarl med god aptit på livet och sexuella rollspel!

Kommentarer
Postat av: erika

... harkel harkel...väljer att rätta till slutet lite: "...vilket som är både possitivt & negativt. Det ger ju bättre betalt att plugga, om än ej lika roligt!"

Tror alba kommer njuta i sin sommarmössa :( NOT för det e för vaaaarmt!
Skoojar vi e så nöjda sååå nöjda... hon äälskar luvor! O tuvor! Du kan ju lägga in en liten bild på henne i overallen hon fick ;) den va ju iaf helt rätt i årstid :D

2008-05-30 @ 21:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0