Evenemang, finemang!

Jag upplever det som i folkmun kallas skrivvecka. Med andra ord är vi lediga från skolan för att snickra ihop en fantastisk text på ämnet språkutveckling. Den ska lämnas in på fredag, så med andra ord är jag väldigt stolt över det faktum att jag redan har börjat! Drygt 2 sidor har jag spytt ur mig som en piskad galärslav. Har det blivit bra? Nej. Har jag möjlighet att förbättra det? Ja. Kommer jag att förbättra det? Förhoppningsvis.

Imorgon är det nämligen fest som gäller. Sista chansen på studentkåren innan de stänger igen butiken för sommaren, så man är väl egentligen tvingad att ta sig dit. Det borde vara lag på det. Och dödsstraff för alla som inte går dit. Vi behöver ändå rensa upp lite bland packet!

Jag har även varit iväg och klippt mig idag, vilket inte var en dag för tidigt. Nu är jag tämligen lik Matt Damon om jag får säga det själv! Okej, det var en total och komplett lögn, men jag gillar tanken på att folk helt plötsligt börjar kalla mig Dennis Damon. Det låter tufft, antingen som en råbarkad fighter eller en sliskig porrstjärna från 70-talet. Jag accepterar båda yrkesvalen utan att blinka!

Nu har jag inte direkt mer att tillägga. Jag hoppas att morgondagen blir en angenäm upplevelse och bra uppvärmning inför min födelsedag, som inträffar på fredag. Alla presenter och bidrag av olika slag tas varmt emot, vare sig det handlar om ekonomiska tillskott eller en solhatt! Eller en klocka man kan hålla mot ljuset och göra en solkatt! Hohoho. Att jag aldrig kan sluta vara så fenomenalt rolig, det är nästan som en sjukdom.

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

hej! rösta på min blogg -queeniequeenie här: www.theguide.nu/votetisdag.htm, (jag vet om du har röstat eller inte) och jag länkar till din blogg i 7 dagar? skriv en kommentar till mig när du röstat bara..

2008-05-27 @ 20:06:22
URL: http://metrobloggen.se/queenie
Postat av: Camilla

Ha en bra fortsatt kväll. =)

2008-05-27 @ 20:23:50
URL: http://artondejuni.blogg.se
Postat av: vafan

Vad e det för fel på folk? Så desperat vill synas att de försöker tvinga sig in i andras bloggar & locka med reklam för din blogg - som om duuu skulle vara lika desperat! Daaah, jag som inbillade mig att man kom på att man fanns trots att man inte sågs långt innan fjortisstadiet.
Basja på dej & dina skruttiga fester för övrigt. Dåligt är det D å l i g t ! DÅLIGT!
Life bad! I kow watt jou do last sommer!
Bad bad bad!
Badkatt!
.. bara för komma in på.. du får ingen solhatt ditt åbäke!
Det va allt för mig.
Tack!

2008-05-27 @ 20:52:31
Postat av: Chaoricus

heii!! ^_^ rösta på min blogg!! om du går och bajsar och släpper kluttar i toaletten vet jag att du rözztat!!!

2008-05-31 @ 02:28:12
URL: http://chaoricus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0