Sanningen måste fram




Utseende
Vad har du för hårfärg:
Bajsbrun
Vad har du för ögonfärg: Bajsbruna
Hur lång är du: 188 (okej, jag erkänner, en kuklängd kortare än så är jag allt)
Vad har du för skostorlek: 44 (alla myter är inte sanna)
Vad har du för BHstorlek: *tihi*
Är du nöjd med din kropp: jag är nöjd med vad jag kan GÖRA MED min kropp
Är du nöjd med dina bröst: OOh ja big black juicy manboobs
Är du nöjd med din längd: Ja
Har du några piercingar: Investigera min kropp & kän efter själv!

Sex
Är du oskuld ?
Kanske *fniss*
Brukar du ha sex ? Med mig själv....?
Har du haft sex med en artist? I mina drömmar? Hela tiden! Di Leva! Härligt är det, vi ligger i en blomkruka!
Har du ätit något som legat på någon annans kropp? Ja, bacon från Di Levas vader!
Har du haft sex på en offentlig plats? nej men jag ollade tvättmaskinhandtaget i förmiddags
Har du haft sex med en vän? min osynliga vän är en bimboblondin som bara vill ligga hela tiden *suck* tills jag får skav
Är någon du haft sex med ful? Tvättmaskinen!
Har du haft sex i någon kompis hem? Dtet här känns för privat så jag passar på denna
Blivit påkommen när du haft sex? Ja!!!
Haft sex i en bil? Nej men jag ollade ett bilhand... oj förlåt, upprepar jag mig?
Haft sex i någon annans säng? Vem säng? Kan ni vara lite mer specifika?
Varit med någon som är över 5 år äldre än dig själv?  Made in Kina 1994 - nej!
Varit med någon som är yngre än dig själv? Nej

fest
Ungefär hur ofta festar du per halvår ?
Så ofta jag kan!
Vad innehåller den bästa drinken? Den jag intar mellan dina tuttar! *licki licki*
Har du varit full ? Nej jag är söt! Och har alltid varit vafan menar ni???
Brukar du ofta göra saker du ångrar på fyllan ? Nej, ångrar inget, gör gärna allt igen...
Vem anser du vara party kungen/drottningen ? Jag själv är drottningn vill du bli min pung kung??


Blandat
Antal timmars sömn inatt?
tråååååååååååkigt
Sover du ensam? trååååååååkigt
Vad har du för favoritmat? bajs bajs bajs
När blev du fotad senast? baaaaaaaaaaaajs
Vanligaste färg på dina kläder? jag ahr tappat fokus!!
Är du smart? fooookuuuuuserrrrraaaaa
vem/vad saknar du? MIna katter mulan & missan som just nu fryser ihjäl i norrland!
Är du blyg? Mina kaaaatter!!!!
Vilka instrument kan du spela? grååååååååååååt det gör ooont
Antal Som du kysst: smäääääääääääärtaaaaaaaaaaa
Syskon: AAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
Vill bli när du blir gammal:  KAAAAAAAAAAAAAAAATT
Drömjobbet: Donera pengar till katthjälp SYD!!!
Hur många foundation har du? KATTKATTKATT
Hur många puder har du? har ni förstått art jag vill komma`?
Mascaror?  i ett kattpäls!!!
Dricker du för att det är roligt? HAHAHHAHAHAHA
Har du en bästa vän som är fjortis? tvätta bort med snö!!!
Använder du uttrycket omg? kattboll!
Är du helst med killar eller tjejer? kast med kattboll
Har du kysst en främling? Jag älskar snö"!!!
Pussar du dina vänner hejdå? jag pussar katter
Säger du pusshej i telefon? PUUUUSS!!! OAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0